Jaunumi‎ > ‎Ziņas‎ > ‎

Atskaitoties uz paveikto projektu nedēļas laikā.......

Publicēja 2014. gada 24. febr. 06:28Varaviksne Skola

Pirmā diena. Visiem daudz jautājumu un neskaidrību. Laiks ritēja, darbs  uzņēma apgriezienus un tempu. Kādi jautājumi nodarbināja skolēnu prātus? Lūk, daži!

Kā lietderīgi izmantot 300 eiro?

Kāpēc vajadzīga projektu nedēļa?

Kā strādāt grupā?

Ceram, ka atbildes tika rastas.

            Otrā diena bija bagāta ar dažāda rakstura informāciju, kuru skolēnu ieguva un saņēma visdažādākajos viedos: lasīja, jautāja, pārlasīja, atcerējās. Tikai daži fakti: izrādījās, ka mūsu skolēnu vecāki labi mācījās; fizika ir interesants priekšmets; skolā viesojās vaboles!

Trešā diena bija bagāta dažādiem notikumiem,  jo notika visaktīvākais darbs.

 Skolēni centās projektus ievirzīt pēdējā apstrādes un īstenošanas fāzē. Skolā bija  manāma aktīva kustība, intensīvi vākta nepieciešama informācija un darba materiāls. Daudzi jau aizdomājās par finiša taisno -- prezentāciju.

Cilvēku sejās bija  manāms neliels nogurums, kā arī gandarījums par padarīto.

  Taču nācās atzīt, ka gadījās manīt dažus skolēnus, kuri  apātiski, bez intereses klīda pa skolas vestibiliem, cerēja satikt sev līdzīgu. Arī tā ir pieredze!

Ceturtajā dienā  veicām aptauju, kuras laikā noskaidrojām skolas sabiedrības viedokļi par šādiem jautājumiem: 1.Vai izjūtat to, ka skolā notiek projektu nedēļa?

                            2.Kad ir vienkāršāk un vieglāk strādāt- projektu nedēļas laikā vai mācību laikā?

          3.Vai Jūs sekojat notikumiem Soču olimpiādē?

Jūsu uzmanībai piedāvājam dažas atbildes:

Skolēni apmeklē bibliotēku nepārtraukti.

Viennozīmīgi- vairāk darba, pamatīga slodze skolotājiem.

Darba ir daudz, bieži tas notiek haotiski.

Projektu nedēļas laikā nav ierastā stundu grafika.

Dienas beigās skolā paliek klusāk, jo skolēniem nodarbības beidzas agrāk.

Mācību laikā strādāt ir vieglāk, jo ir stingrs grafiks.

Mācību laikā ir nedaudz vieglāk!

Mācību laikā, jo ir konkrēts stundu saraksts un sabalansēts, izplānots darbs

Protams, jo bērni nāk ēst pusdienas tad, kad vēlas, nevis tad, kad viņiem paredzēts laiks.

Man patīk biatlons un hokejs! Ir interesanti, sekoju Latvijas sportistu rezultātiem.

Mana uzmanība pievērsta hokejam un biatlonam. Bez šaubām, esmu Latvijas sportistu līdzjutēja! Interesanta bija atklāšanas ceremonija.

Protams! Tās ir neatkārtojamas emocijas, adrenalīns asinīs, pozitīvs pārdzīvojums! 

Projektu nedēļas 5.diena. Finišējām! Skola  gaidīja darba rezultātus! Gatavojāmies  prezentācijām! Gaisā virmoja uztraukums!  

            Sākās! Prezentācija  sekoja prezentācijai, plūda kā upes straume, kuru pavadīja gan skaļāki, gan klusāki aplausi, ieinteresētu acu skatieni, āķīgi jautājumi.

            Devāmies uz prezentāciju telpām! 314.kabinets.Visas vietas bija aizņemtas. Kas būs? Ziedi?! Kāpēc? Izrādās, 9.klašu meitenes no auduma izveidoja fantastiskas rozes, krizantēmas , peonijas  un dālijas, kuras varēs izmantot  kā dekoratīvas piespraudes. Jāpiebilst , ka šīs puķes tiks dāvinātas  skolas viesiem.

Neparastas lietas ieraudzījām ķīmijas kabinetā. Interesentu uzmanībai tika piedāvāta skolas aizsargzīme, kas izskatījās kā kubs, kurā ieaustas latviešu rakstu zīmes un ornamenti. Skaisti un neparasti! Varbūt nākotnē tā palīdzēs mums pārvarēt grūtības?

Patīkams pārsteigums sagaida 12. klašu skolēnus! Par to parūpējās 11.klases jaunieši. Malači! Un prezentācija izdevās lieliska! Negribam atklāt visas kārtis, jo tas taču nav mūsu noslēpums!

Zināms, ka labestība ir visjaukākā cilvēka rakstura īpašība. To arī pierādīja 8c. klases skolnieki sagatavojot projektu, kura ietvaros notiks vizītes uz pansionātu „Priedes”, bet tā iemītniekiem pasniegtas dāvanas.

Esam pārliecināti, ka šim projektam ir augsts lietderības koeficients. Veiksmi tā īstenošanā!

Visa pasaule seko notikumiem Soču olimpiādē. Mūsu skola nav izņēmums, jo desmitklasnieki vistiešākajā veidā saistīja savu projektu ar sportu –  izstrādāja  un sagatavoja tūrisma dienu sākumskolas audzēkņiem.

            Esam pārliecināti – katrs projektu nedēļas dalībnieks ir secinājis: kādas iemaņas un prasmes jāapgūst, kas jāpilnveido, bet kādā jomā veicas. Paldies skolēniem, skolotājiem un skolas darbiniekiem par darbu, interesantām domām un idejām, kritiku un atbalstu! Un vēl! Priecājamies par mūsu sportistu sasniegumiem Sočos, viņi nes Latvijas vārdu pasaulē!

Informāciju sagatavoja: I. Gavrikovs 9.a klase, S. Čunčule 10.b klase, K. Birule 11.b  klase
Comments